Apžvalga
Vadovaudamiesi galiojančiais teisės aktais, suteikiame teisę atsisakyti pirkimo–pardavimo sutarties per 14 kalendorinių dienų, jei prekė jums netiko ar nepatiko.
Terminas skaičiuojamas nuo dienos, kai gavote prekę arba paskutinę prekių siuntos dalį (jei užsakymas buvo dalimis).
Grąžinimo sąlygos
Kad galėtumėte pasinaudoti grąžinimo teise, prekė turi būti:
- nenaudota, nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos,
- originalioje ir tvarkingoje pakuotėje,
- su visomis pridedamomis etiketėmis bei dokumentais.
Norint atlikti grąžinimą, būtinas pirkimo įrodymas (sąskaita faktūra, el. laiškas ar pan.).
Prekių grąžinimo išlaidas (siuntimo atgal) apmoka pirkėjas, nebent prekė buvo brokuota ar neteisingai pristatyta.
Prekės, kurioms netaikoma grąžinimo teisė
Pagal Lietuvos Respublikos įstatymus negalima grąžinti šių prekių, išskyrus atvejus, kai jos yra nekokybiškos:
- greitai gendančių ar trumpai galiojančių prekių,
- higienos ir kūdikių priežiūros priemonių (pvz., atidarytų sauskelnių pakuočių, buteliukų, čiulptukų ir pan.),
- kosmetikos, apatinių drabužių ir kitų asmeninės higienos prekių,
- prekių, kurios buvo specialiai pagamintos pagal individualų užsakymą.
Grąžinimo procesas
1. Susisiekite su mumis el. paštu info@invystore.lt per 14 d. nuo prekės gavimo.
2. Gavę grąžinimo patvirtinimą, siųskite prekę adresu: S. Daukanto g. 11, Tauragė LT – 72192, tel. nr. +370 611 64638.
3. Gavę prekę ir įvertinę jos būklę, per 5–10 darbo dienų grąžinsime pinigus į pradinį mokėjimo būdą.
Prekių keitimas
Jei gavote brokuotą ar sugadintą prekę, susisiekite su mumis el. paštu info@invystore.lt – ją pakeisime analogiška preke arba grąžinsime pinigus.
Siuntimo išlaidos
Siuntimo išlaidos nėra kompensuojamos (nebent prekė brokuota).
Jei grąžinate brangesnes prekes, rekomenduojame naudoti registruotą ar sekamą siuntimo būdą – mes negarantuojame, kad gausime jūsų siuntą.
Pagalba
Jei turite klausimų dėl grąžinimo ar pinigų grąžinimo, rašykite mums:
📩 info@invystore.lt
Grąžinimo politika paskutinį kartą atnaujinta: 2025-04-26